miércoles, 21 de enero de 2015

Anem a jugar Bitlles!

Bona tarda a  totes i a tots!!

Ja portem molts dies junts en Seydou i jo, però m'agradaria fer una repassada de les coses que hem viscut junts!

El primer dia, va ser molt especial. Vaig anar a buscar en Seydou a la porta de casa seva, i la seva cordial família em va fer entrar per presentar-me la seva llar. En aquell moment, amb aquell petit gest em demostraven la gran gatitut que mostraven davant d'aquest preciòs projecte.

Bé doncs, en Seydou els primers dies tal i com deia a la seva carta de presentació mostrava certa timidesa, però mica en mica anavem trencar el gel.

Els dos primers dies tant jo com en Seydou, vam fer una visita turistica pels nostres barris. Ell em va ensenyar on juga amb el seus amics, i jo li vaig presentar les zones del meu barri i la universitat.

En Seydou i jo ràpid vam fer bons lligams.  El tercer dia, vam decidir anar a jugar a la "Bolera" que es troba a prop de l'espai Gironés. Ens vam fer un parell de fotografies, però malaugradament van desaparèixer del meu mòbil, però he pogut recuperar una d'aquell dia.

Aquest dia va resultar una experiència única, tan per mi com per ell. La cara de felicitat que presentava en Seydou era màgica, era la primera vegada que trepitjava una bolera!!! Aquest fet em va fer refleionar moltíssim. Bé doncs no m'allargo més, aquí us deixo una foto meva i d'ell fent el ganàpia.

Una abraçada a tots!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario