martes, 3 de febrero de 2015

Anem al mercat!

Aquí estem novament en Seydou i jo!

Aquesta vegada vam decidir anar a visitar el mercat de reciclatge i brocanters situat a Celrà.

Ens vàrem aixecar ben d’hora per a poder veure les millors coses que podíem trobar al mercat. En allà hi podíem trobar des de obres d’arts encara avui desconegudes fins a nines de col·lecció dels anys 60.

Aquest ambient era desconegut per en Seydou, em va sorprendre l’esperit encuriosit que mostrava alhora d’interessar-se per saber que eren aquells objectes. Durant el nostre passeig pel mercat, jo li vaig explicar qui eren els brocanters i a que es dedicaven, d’on treien les coses, quina vida podien arribar a portar...

Cap a les 11:00 h del matí, vam marxar cap a casa i ens vam posar a jugar a jocs de taula amb el meu germà Sergi – 17 anys- , en Seydou i jo.

En Seydou no volia marxar cap a casa, s’ho estava passant Genial i jo amb ell. Va arribar l’hora del dinar i en Seydou i jo vam trucar en Mamadou – pare d’en Seydou- i per comentar-li que en Seydou es quedava a dinar a casa i que arribaríem un pèl més tard – en Mamadou no va posar cap pega- . I així va ser, aquell dia en Seydou i jo vàrem menjar un bon plat d’arròs a la cubana i mentre menjàvem, vam estar parlant de quines coses podíem fer junts!! I ell em va dir              

-  M’agradaria veure el llac de Banyoles!! 

Així que ja us explicarem la nostra aventura per Banyoles!


Fins la pròxima família!

Mercat de brocanters de Celrà

No hay comentarios:

Publicar un comentario